وبلاگ رسمی رعنا ابراهیمی فرد (رعناابرا)

دروغ باد ما را ، هر حقیقتی که با آن خنده ای نکرده ایم 🌱

وبلاگ رسمی رعنا ابراهیمی فرد (رعناابرا)

دروغ باد ما را ، هر حقیقتی که با آن خنده ای نکرده ایم 🌱

وبلاگ رسمی رعنا ابراهیمی فرد (رعناابرا)

محتوایت این سایت متعلق به
رعناابراهیمی فرد(رعناابرا)☆
شاعر،ترانه سرا
و نویسنده معاصر می باشد
تمامی آثار در کتابخانه ملی ثبت شده است
حق چاپ محفوظ می باشد
هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد%
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
استفاده از متون و اشعار ، بدون تغییر
و با ذکر نام نویسنده جایز است

من مثل هیچ کس نیستم

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۵۴ ب.ظ

بگذار کوچه پس کوچه های عاشق پاییز هم بدانند

من مثل هیچ کس نیستم 

من پائیز و زمستان و بهار و تابستان را به سبک خودم دوست دارم

من مثل هیچ کس نیستم

من خودم هستم با تمام علایق ام که مختص به من هستند

 من خودم هستم با سلیقه های شخصی ام 

با تصمیم های ریز و درشتی ...

که امضایم پایشان نشسته است

از من انتظار بیجا نداشته باش

از من تغییرهای رنگارنگ که هویتم را زیر سوال ببرد نداشته باش

من خودم هستم با تمام اشتباهاتم

موفقیت هایم ...

 من خودم هستم با تمام پله های ریز و درشتی ..

 که با پاهای مصمم ام از رویش گذشته ام 

قدم هایم بوی خاصی می‌دهد

نه عطری زده ام نه گلی پرپر کرده ام

قدم هایم بوی منیت هایم را می دهد

من نمی توانم تورا متقاعد کنم

مرا همان طور که هستم دوست داشته باشی !

اما به شدت می توانم خودم را

همانگونه که هستم دوست داشته باشم

#رعنا_ابراهیمی_فرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی